Tjoho!


Som alla vet så hade BSB konser på Hovet. Dock gick jag inte på konseren eftersom jag vill inte slösa ca 400 kr för nåt jag inte gillar längre.  Visst gillade jag dom när jag var yngre, men nu lyssnar jag på Hip Hop& R & B.
Men jag gick förbi Hovet för och träffa Carre, Anna och Lisa och vi hade det trevligt.
har kommit till säsong 4 på One Tree Hill.  Psycho Derek ( Matt Barr) är min favorit gästspel på OTH.
Han stalkar Peyton Sawyer ( Hilarie Burton) hell han kan jättegärna få stalka mig. I wouldn`t mind.
Han är fan et och hans kropp  ska man inte klaga på.:)
Har haft medarbetarsamtal med min chef som man har 1 gng om året. Det gick jättebra.
Min  chef sa att jag har blivit bättre på jobbet jämfört från förra året.  Så han är nöjd med mig.
Jag har färgat mitt hår, jag var less på dom blonda slingor just nu. Så vjag har färgat om till mörk askblond.
Tydligen så är det mitt riktiga hårfärg enligt hon som sålde färgen till mig, så jag trivs.

Inlåst?

I senaste inlägg skrev ju jag var på väg till jobbet.
När jag skulle kliva ut ur genom dörren fick jag inte upp dörrjäveln.
Syrran har låst in mig, jag ringde helt hysteriskt att hon hade låst in mig.
Så jag blir  en halv timme sen. Fick ringa till hovmästaren och dom hade mkt och göra.
Han flinade åt mig och föreslog jag kan gå ut genom fönstren.
Tjenare, då blir 1. Syrran rånad. 2. Kanske en personal mindre? haha.
Jag ringde till Anna som jag ska jobba med, hennes svar var "det är sånt som händer".
Hur ofta händer det att man är inlåst i en lägenhet? Kanske om man är en gissla och blir kidnappad.
Men jag tror knappast att syrran vill hålla mig som en gissla.
Nu får jag sitta här ett tag till och vänta tills hon ska öppna dörren åt mig och sen skynda mig till jobbet.
Jag kan slå av om när jag är just där kommer folk och håna mig, speciellt hovmästaren som  jag hade pratat med tidigare. Nu får vi se hur länge dom mobbar mig.:)
Puss från den kidnappade tjejen hos min syster yster

Utgång med mina små töser!

Hade en rolig dag i fredags. Jag var ute och drack lite öl på Medis med 3 kompisar från jobbet.
Dessvärre så blev jag hungrig, det slutade med att vi alla 5 åt på en thailändskrestaurang.
Gick vidare mot Stureplan, kan säga att jag inte gillade ställe. Det handlar inte om hur folk beter sig som man brukar få den uppfattningen.  Musiken var inte alls bra och bra musik är viktigt för mig så är det bara.
Om det kommer bra musik ute på dansgolvet så skakar jag verkligen loss mitt på dansgolvet.
Men jag hade trevligt sällskap det kan jag lova.
Vi träffade en gammal kollega, han var där med sina kompisar. Shit vad glad han när han såg oss och gav oss en bamsekram.
Ben & Jerry`S har kommit ut med en ny smak "One cheesecake brownie". Cheesecake glass med cheesecake brownie bitar, det ni.:) Jag kramade nästan om frysboxen när jag såg den haha.
Jag åkte taxi hem och det visade chauffören kommer ifrån Bosnien.
Vi pratade serbokroatiska och sen mitt i allting sp stannade han.,Vet inte vad den heter men den visar hur mkt man ska betala.  Så jag fick rabatt.:)
Måste säga att Natacha Peyre har en blogg som är faktiskt bra, hon verkar vara en vettig människa och ge bra tips. So check it out och säg vad ni tycker.

Puss

RSS 2.0