Bekräfta

Ni kan ignorera detta inlägg. Måste bara klistra in detta för att bekräfta min blogg på bloglovin.com

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/478533/bluesparkledevil?claim=pwve9qwr5jb">Följ min blogg med bloglovin</a>

Freedom!


http://www.youtube.com/watch?v=39Csi9PEncI


Låten har jag nu eftersom jag har börjat på min 2 veckors semester. Åh vad jag har längtat.:)
Ska vara hemma i Sverige, eftersom jag åker redan i USA i oktober med systern.
Och apropå systern har hon fått en lägenhet i Farsta wiiiie. Så jag ska hjälpa henne med flytten.
Hon blir skyldig mig lite The Body Shop produkter host host.
Ska följa med henne och skriva på kontraktet. Ska bli mysigt och ha hennes sällskap.

Har varit på en tjejemiddag igår. Vi var 5 st och hade det väldigt trevlig.
Hade mina högklackade skor som är nya. Damn vad ont jag fick. Har blåsa i lilltån och mina fötter blev svullna.
Så går det när man är en kvinna som får ont vid vissa tillfällen.
Och Anna spelade upp en jättebra låt med Chris Cornell-Part of me.
En Timbaland låt är det också, så I am not surprised.
So listen to the great song.
http://www.musicloversgroup.com/chris-cornell-part-of-me-video-and-lyrics/
Den biffiga killen med rutig skjorta och hatt är en idrottare från Ukraina. Han är tydligen grym på karate, boxning och alt sånt kampsport. Anna har lärt mig det eftersom hon är från Ukraina.

Tjingeling

Its me bitch!

Min kära laptop har varit kaputt, men när man har världens bästa syster som fixar allt.:)
Jag har varit hos tandläkare och tandhygenist. Och min tandhygenist säger att jag borsta bra men behöver använda tandtråd. Så nu har jag börjat använt det.
Man kan säga jag har "renoverat" min mun. För sen ville jag bleka mina tänder.
Så jag fick gå till tandläkare igen och göra en hemmagjord. Jag fick göra avtryck för mina tänder.
Då får man en skena. Man ska helst använda dom om nätterna i 8 timmar.
Känns helt konstigt i munnen kan jag tala om. Hoppas jag blir nöjd.:)
Använder "Opalescence" och om man använder deras tandkräm gör susen.
Vad jag förstår så kommer det från USA. Om ni vill läsa mer om det så gå in på.
http://www.opalescence.se/. Min tandläkare frågar om jag röker, dricker kaffe/svart te och dricker vin.
Jag älskar ju kaffe så det blir problem. Men han gav mig ett tips. Och det är att använda sugrör.
För då kommer kaffe inte på tänderna.  Det låter ju jättebra, men hur korkad blir det när jag går runt och dricker kaffe med sugrör? Bättre det än ingenting.

Snart så har jag semester wiho. Bara 3 arbetsdagar kvar så är jag ledig i 2 veckor.
Kommer b.la hjälpa syrran med flytten.  But she owns me dinner.;)

RSS 2.0