Serier!

Marlene och Carre skrev kommentar på mitt senaste inlägg. Dom är nog förvånad att jag ska kunna uppdatera. Som Marlene säger att både jag och hon har fiskminne a la Doris.
Jag har lyckats beställa från discshop.se första säsgonen av Supernatural och Ghost whisperer säsong 2.
Jag får vänta på Ghost whisperer förräns i mars *suck*. Men SUpernatural borde jag få snart.
Då jävlar vad jag ska  kolla, helt underbart. Plus så vill jag ha alla säsongen av One Tree Hill. Har inte nån säsong och det finns 4 säsonger här i Sverige. Damn im so slow.


Fan vad sne jag blev innan jag skulle gå upp mot tbanan idag för och sticka till jobbet.
Min hand kändes så tomt medans jag  stod på perrongen, så klantarsle som jag är glömde mina skjortor.
Då var det bara och gå hem i regnet plus så  fick mina stövlar damp. Fan inte en bra start heller.
Har äntligen lyckats få min kalender från Personliga almanacka. Den är lila med vitt färg och på framsidan så står det "Andreja is perfect". Vadå lite ego måste man väl få?:)
 
The Body shop har lanserat en ny doft för bodylotion,shower gel och body butter. Japanese Cherry Blossom heter den. Den doftar väldigt gott, men min favorit body butter från Body shop måste vara  den som doftar jordgubbar.

image6
Nä nu ska jag glo lite på tv innan jag går och lägger mig.
Puss på er alla


I`m perfect!


Så nu har jag lyckats övertala mig själv och skaffa en blogg.
Mina kompisar har blogg, så varför kan inte jag lika gärna skaffa mig en själv?
Hann plugga till teoriboken idag, vilket känns skönt. Var helt slut efteråt *puh*.
Nä nu är jag sugen på kaffe (ovanligt va?) Jag ska sticka snart till jobbet, börjar 17 idag niiiice.
Ska nog köpa en take away latte efter en massa pluggande dag. Det förtjänar jag.
Jobbar med roliga människor idag Sofia och Mojda.
Ha det gött så uppdaterar jag mer senare vad som har hänt för skoj.

RSS 2.0