Timbaland


Timbaland feat Justin Timberlake- Release.

Hur f** bra är inte den här? Hur sjutton har jag inte upptäckt den här?
Få skylla lite med syrran haha. Eftersom hon är ett Justin fan menade jag då.;)
Lyssna och NJUT. Sjukt bra är den det går inte att beskriva.  Hittade ingen youtube som gör det lättare.
Så sorry gott folk.
Senaste tiden har jag lyssnat på mycket rock (we like). Så om ni har några förslag till band och låt please let me know.


xoxo

Criminal minds

Var det någon som såg avsnittet av Criminal minds? Säson 4 avsnitt 20?!
Jag vet att Rebe såg det eftersom hon brukar se på den.
Har även pimpat upp reklamen för min syrra i ca 2 månader nu.
Jackson Rathbone var med. Han spelar lite psycho och lider av skitzofreni (stavning?).
Men vacker var han i alla fall. ;)  T.om var han snygg som en brud Amanda haha.
http://jackson-rathbone.com/gallery/thumbnails.php?album=248
Han liknar Dr.Reid tycker jag.

MMM Jackson *dregglar som Homer Simpson*.
Jag ska sen ut och jogga tror jag. Orkar inte gå till gymmet så det blir joggning.
ha med min Ipod och lyssnar på Marilyn Manson kommer inte sitta helt fel,

RSS 2.0