Åhlens!

Det som är så bra med Åhlens just nu så måste du ju vara  just nu när det är REA på tv-serier.
Har köpt One Tree Hill säsonger (har bara 4:an kvar).
Första säsongen kostar 200 kr och resten av säsonger kostar 300 kr. Det är ju hur bra som helst.
Men OTH är slutsåld i vissa Åhlens butiker, i alla fall där jag bor *buhu*.
Får hoppas att det finns inne i stan så jag kan köpa den. Så jag har haft en One Tree Hill maraton .


image18

Nya mascaran från Loreal är verkligen bra, det räcker och använda en "pad" under varmt vatten och sen placera runt ögonen i 30 sekunder så går allting bort. Man slipper kladd och man får inte svarta märken under ögonen som alla mascaror är.  Finns i alla butiker so go and get yourself one.
Senare blir det filmkväl och såklart " Ben & Jerry's Baked Alaska " som är så god.






Tjoho!

Ledsen för det dåliga uppdatering, har bara inte orkat och skriva.
Har varit så trött på senaste tiden, vill bara sova konstant men det kan man såklart inte göra.
Så har  man jobbat (what else?) och det har varit sååååååå segt. Vi hade knappast gäster så man känner sig rätt så bortskämt när man inte har nåt och göra.
Jag och min kollega snackade om ansiktvård av nån anledning. Och jag blev väldig glad när hon sa att jag har fint hud och samtidigt som jag har lyster hud, "Du har inte smink på dig men är ändå fin".
Åh det blir man glad när folk säger en sån sak. Men jag har inte alltid haft den "perfekta" huden.
Jag har torr hud, så torr att det ser ut som man har sandpapper på ansikten.
Men så provade jag "Clinique" och det är den enda produkten som verkligen funkar på mig. Vet inte hur många produkter jag har använt som inte har hjälpt mig ett piss.
Syrran sa jag borde testa Clinique 3 steg. Och det gjorde jag och det är den bästa produkt jag nånsin har använt.

image16

Kistian Luuk åker till Belgrad
Kristian Luuk åker till Belgrad del 2
Haha så jävla klockren Kristian Luukovic? WTF?
Så typiskt han testade "slivovica" brännvin alltså, hamnde på en bondgård och åkte iväg med en traktor?That is so us.

Lip volumizer!

Igår gick jag in till Kicks och kollade på smink. När jag gick förbi Maxfactor avdelningen så hittade jag nåt som jag aldrig har sett förut. Den heter "Lip volumizer" och den ska ge fylliga läppar.
Man lägger den först innan man lägger på läppglans/läppstift. Så jag köpte den för och testa om den funkar eftersom jag har tunna läppar i huvud taget.
Läppar känns lite konstig när man placera den, som om det bränns el så men det är bara så i några minuter.
Imorgon ska jag träffa en kompis för en fika, sen ska jag träffa upp syrran för vi ska övernatta på ett nytt hotell för skoj skull.  Ska bli trevligt.

                                    
   

                                   image15

                                                    Maxfactor-Lip volumizer, 115 kr

Elevator!

Musiktips till ni som läser bloggen.

Flo Rida feat Timbaland-Elevator, hur  amazing är inte den?
Älskar Timbaland han är så  jävla grym på det han gör. Sitter här och lyssna söner på låten och diggar till den som fan.
Vad har hänt med mig då? I lördags var vi ute och firade min kompis  födelsedag, trevligt hade vi såklart.
Fick gå på ölprovning som var intressant och höra, blev sugen på äppelöl som var så god och smakade cider.
Kom hem kring 3.30 och var inte full, känns så skönt att man kan komma hem nykter och slipper baksmällan dagen efter. Visst har det hänt att jag har varit bakis det förnekar inte jag. Men fan vad illa man mår dagen efter det är ju inte klokt.
Tänkte kila iväg till Åhlens innan jag ska jobba och kika in  smink.
Förresten så har Escada kommit ut med ny parfym som jag är helt kär i. Parfymen heter "Escada Moon Sparkle".
Måste köpa den eftersom Escada är min favoritparfym.


                                                        
                                      Escada Moon Sparkle

XOXO


Ghost whisperer!

Tjoho!

Idag när jag vaknade såg  jag fick ett paket från Discshop, först fattade jag inte vad jag hade beställt.
Men när jag öppnade så var det  2:a säsongen från "Ghost Whisperer", jag har längtat efter den i en månad nu.
Nu jävlar ska jag kolla idag när jag har kommit hem från jobbet.
Måste bara påpeka angående Ben and Jerrys ice cream så hittade jag en ny smak vid Stureplan.
"Alaska baked" heter den, med smak av vanili,marshmellows och vitchoklad.
Verkligen god säger jag bara.

Babybild!

Nu har veckan blivit lugn. Förra veckan  var det massor jag hade och göra.
Shoppade ju och gick på en fest. Men jag hade det väldigt trevligt på Sofias fest. Vi var inne i Gamla stan och åt middag först innan resten av människor kom. Vissa kände igen mig från inflytningsfesten.
Kollade in blogg statistiken, man kan se skilland också. När man var ny på detta var det inte så många som läste min blogg. Men ju mer jag skriver desto mer har statistiken ökat. Inte för jag vet vilka som läser min blogg utom mina närmsta kompisar och min syster. Very nice, high five.
Var det någon som såg Melodifestivalen? Jag syftade mer på komiker Björn Gustavsson.
Fan vad rolig han är alltså. Jag skrattade ihjäl mig när jag såg honom på tv.
När jag kom hem igår från jobbet och gick in till mitt rum ,så såg jag en bild på mig.
Pappa hae förstorat den. Bilden är  jättegammal. Jag fyllde strax 2 år. Tror jag måste ha varit 1.5 år gammal eller så.
Det var strax innan vi flyttade från Kroatien till  Sverige, ett pass kort helt enkelt som är svartvitt.
Jag såg så vettskrämd ut också me mina stora Bambi ögon.:)
Man kan också se hur lik jag var min pappa, jag är fortfarande lik min pappa väligt mycket.
Min pappa brukar  säga till min mamma "Vi vet varifrån hon har fått sin skönhet, från mig såklart vi är så lika".
Åh jag  hittade "min" låt som jag har letat efter.
T-Pain-Low  syftade jag på. Så jävla brani borde lyssna på den.
Snart så kommer Carre till Sthlm  tjohooo::).

Ni kan väl rösta på min blogg på den här sidan

RSS 2.0