Dear santa....

Tjoho det är första advent. Jag bruka gilla det varje år för då vet jag om en vecka fyller jag år. Jag väntar ¨på att "The body shop" ska skicka som en check till mig. Varje medlem som fyller år får man 50% rabatt på en valfri vara. Jag skullr vilja ha the body shop produkter, en ny mobil, en digitalkamera, och kanske lite pengar för och shoppa. Julen är ju på G, julbordet har rullat igång- Jag är dock ledig på julafton och juldan. Men jag jobbar på nyårsafton vilket känns surt. Nyårsdan så börajr jag 9 *suck*. Jag behöver nog köpa nya vinterstövlar. Jag har 2 st men dom har högklackade skor. Och jag vill ha platta skor. Åh Espresso house har börjat sälja sina "tomtelatte", drack en igår. Det är en latte med kanelsirap, grädde och kardemumma på toppen. Jag brukar låtsas att jag dricker den från Starbucks haha. Det blir ju nästan samma sak ju. Nä nu kilar jag iväg. xxx

London London!

Som sagt var jag och syrran i London förra veckan. Vi hittade på massa kul, Starbucks var ju ett måste. Vi gick nog dit MINST 3 gng om dan. So worth it ladies and gentlemen. Vad gjorde vi? Hmm vi gick som 2 galningar, vi promenerade hela tiden till stan. Fifan syrran tvingade (jag överdriver) och åka The London Eye. Jag är höjdskräck och även om man sitter inlåst så var jag rädd. Satt i mitten på en bänk och höll om den och vägrade röra mig en mm. Syrran tog foto så jag måste visa den så fort hon skickar mig bilder. - Jag fotade en jävlig stor bild på Cristiano Ronaldo från Nike reklamen mitt i stan. Jag fulade mig i stort sätt och en kille som stod brevid skrattade ihjäl sig typ. - Lyckades spendera mina pengar i The Body Shop. 2 lipbalm med smak av jordgubb och hallon kom med mig. Den heter "Born lippy" och är min favorit lipbalm. Body lotion med doft av vanilj fick följa med mig också. - Vi gick in i Banana Republic, och vad fick vi syn på? Jo parfym som vi blev helt kära i. Så vi köpte med den oss hem, jag ska snåla på den tihi. - Såg teater Rain men med Josh Hartnett, han är så vacker. Bästa scenen var när han tog av sig tröjan och stod med bar överkropp. Observera orden LIVE....inte på tv men LIVE. - När vi var i Hearthrow flygplats ville jag gå in i taxfree. Vad såg jag för skylt?En skylt som gjorde oss lyckliga. "Victoria secret" dom säljer inte underkläder där. Men dom sålde parfym, lite smink och body lotion. Jag köpte hem 2 body splash, 2 body lotion och en läppglans. Dom ska jag också snåla på haha. Jag har alltid kul med min kära syster yster som också är min bästa kompis. Visst kommer vi inte överens hela tiden (vilket är normal). Men jag har fan alltid kul när jag är med henne. Om man kan bli kär i en stad så är London min stora kärlek än så länge. Imorgon gott folk ska jag på en "fin middag" med vissa kompisar från jobbet. La Rouge ska vi gå på som ligger i Gamla stan. Det 'är som sagt en fin restaurang och jag äger bara typ 1 klänning. Jag testade 5 olika klänningar från "Vila". Och hittade en tubklännig som är röd och är jättefin. Till den köpte jag en fin kofta. Mamma och jag ska ner till centrum imorgon och ska försöka hitta fina skor till dom. Jag funderar gå in på I.Me&My och köpa en set med halsband och örhänge och kanske armband som är röd. Shit kommer känna mig urtjusig, tyvärr så äger man inte en kamera. Får nog önska mig det till julklapp *wink wink*. I alla fall, ser ut som vi ska på Cafe Opera. En kollega har jobbat där och har fixat oss i gästlistan. Inte världens bästa ställe, men sällskapet är ju kul. :) Nä nu ska jag nog glo på Ghost whisperer. Puss

London baby!

Om ca 30 min är jag på väg och träffa upp min kära syster yster. Vi åker till London mellan 6-9/11. Ska bli så trevligt så. Jag ska försöka shoppa så mycket som det går. Syrran får se till att jag håller mig borta från köpcentet eller så haha. And Starbucks coffee here I come. Kommer hem på söndag så få jag skriva av mig lite grann. Puss

RSS 2.0