Borta

Nu har man packat och jag är klar med allting.
Planet lyfter från Arlanda 6.40 och vi mellanlandar i Paris.
Så nu ska jag försöka och sola så man blir brun då.

Som sagt så åker jag imorgon bitti och kommer hem den 31:a juni.


Där befinner jag mig bland annat.:) Lånaden bilden från syrran.
Puss

Freedom!

Åh  herre min skapare. Idag hade jag min sista arbetsdag innan jag går på semestern.
Det är ju hur skönt som helst, eller vad tror ni? Jag åker till Bosnien och till Kroatien på måndag.
Så tills dess innan har jag hunnit shoppat i massor.
Imorgon blir det tvättstugan, göra sig iordning, packa och växla pengar. Varför gör man det i sista sekunden?
Åh fy sjutton vad jag längtar till sol och bad hörrni.
Vet ni en sak? Lilla jag gjorde bort mig på jobbet Jag satt och åt lunch med  3 kollegor, och en av dom frågade mig vad jag har gjort innan jobbet.
Så sa jag till honom att jag promenerade en halv timme pga av bussstrejken. Och jag köpte en smoothie på "Coffy`s".
Och jag skulle säga att det var veckan erbjudande därför var smoothie så billigt  ( 19 kr very nice).
Istället så sja jag "jag köpte sen en god smoothie för den var på rean."
Jesus vad alla skrattade åt mig, till och med jag skrattade för det lät så korkad. Så började jag bli mobbad "Rea på smoothie är ju bra", Men  det var rätt så kul.
Så gott folk köp smoothies för dom är på rean på Coffy`s i centralstationen. ;)

RSS 2.0