Sexy time!

Jag har nåt jag vill visa er alla. Men det kan förekomma lite sexy time som Borat skulle säga.
Och jag pratar såklart om det här

How you doing man? För er som inte vet vem han är, så är det Jackson Rathbone från filmen Twilight.
Rathbone? He can bone me anytime man. ^^

 
                  En av mina favorit bilder...

Jag låter som en typisk tonåring. Men låt mig vara det då. :)

Har lite låtar jag kan rekommendera.

The Killers- Somebody told me  (gammal låt jag vet)
Fall Out Boy- This Ain`t a scene
Alanis Morissette- Uninvited

xoxoxo


....

Det var ett tag sen man skrev här. Men ni får stå ut med det.
Mellandagsrean är fortfarande på gång, nu hittar man inget längre.
Men jag har lyckats hittat en fin jacka inne på SOUK. Affären heter "Jane Norman".
Min nya älskling ser ut såhär. Den är dock fortfarande kallt för och ha på sig. But soooooon.:)
Kikade förbi The Body Shop . Farligt farligt  blir det varje gång man går in.
Kunde inte låta bli och köpa en kroppspray som var på 50% rea.
Den heter "white " och som deras hemsidan så beskriver den som..
"En sensuell och sammetslen doft som passar alla kvinnor. För alla tillfällen. Klassiskt sensuell."
Nice huh?:) Nu ska jag skipa och köpa massa skönhetsprodukter.
Ni ska se min låda, fullt med produkter. Nu kan jag börja öppna en butik.


xoxo

RSS 2.0