Brrrrrr

Jösses vad det är kallt. Mina händer fryser till is snart. Jag vill bara shoppa mysiga höstkläder.
Trodde jag skulle få köpa det idag när jag och min käre mor var i Skärholmens centrum.
Lyckades dock handla hårkur från Sunsilk istället, och lite smått och gott.
jag behöver nya jeans, och jag vill handla mysiga koftor. Då slipper jag frysa ju. :)
Har  varit sjuk i några dar och äntligen så har man hunnit blivit frisk. Så på söndag im going back to work.
Ikväll ska jag se på Munchen som går på kanal 5 21.00
Nä nu kommer Family guy som jag ska se klart.
xxx

Kommentarer
Postat av: Zelly

Jag vill också shoppa mysiga kläder. Kan vi ta en shopp dag kanske? By the way, jaghar lagt upp en video med Merlin :) Volim te

2008-08-30 @ 00:24:49
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0