Evo mene!

Har kommit tillbaka från Bosnien och Kroatien.
Hade det riktig nice kan jag tala om för er. Sol och bad, men sen blev det  dåligt väder.
Bröllopet var hur bra som helst. Bi kom hem 5.30 på morgonen.
När min kära kusin skulle kasta blombuketten gick det vild till. Jag stod  längs fram åt sidan.
Hon kastade det tokigt och jag lyckades ändå fånga den. :) Så har jag ett år för och hitta den rätte? hmmm..
Men inte fick man en het kroat på köpet inte. ;)
Börjar jobba idag faktiskt. Och hur är vädret hos mig? Regn som om det vore höst.
Jag fryser också, det är ju för tidigt och  ha på sin höstjacka. Det är ju bara början av augusti.
Ni som inte är juggar bryr nog inte om det här. Men jag har hört massa bra jugge låtar.
Ska skriva upp det om syrran vill  lyssna på dom.

Seka Aleksic- Poslednji let
Lepa Brena-Udji slobodno
Viki Miljkovic - Crno na belo

Syrran får skicka dom låtar till mig tycker jag:)
Hur har ni haft det gott folk?

Kommentarer
Postat av: Zelly

Älskling, det fanns fan inte en snygg kroat på det där bröllopet så långt ögat kunde nå..haha, synd du kunde ha friat till spännisen Antonio...bläääääää säger jag.

hey, jag har ju brenas nya låt ;) seka är grym. ska fixa fram dem till dig :)

love you

2008-08-06 @ 23:55:54
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Zelly

p.S...thihihi evo mene ;)

jag har lagt upp bild på våra ugly betty skor..haah

2008-08-06 @ 23:56:26
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Andreja

nej inte fanns det nån heting. iinte ens dom med flaggor som skrek som stucken gris heller.

om du inte har hört sekas nya låt måste du göra det. man får fan gåshud.

haha såg våra sexiga skor..hmm kunde ha gått med dom till jobbet.

2008-08-07 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0