Längtar tills 7:e september!

Åh den 7:e september kommer 3:e säsongen av Supernatural.
Den kommer gå på kanal 5 kl 21.55 istället för svt  För tusan vadjag längtar.
Idag såg jag och syrran på "Mamma Mia", det är nästan så att man ville gå hem och dansa till ABBA.
Köpte en  fin klänning inne på H&M, bara 198 kr det är ett bra pris.
Håller på och äter brieost och kex, hur god är inte det? Jag är känslig när det gäller vissa "konstiga" ostar.
Men just brie ost älskar jag.
Nä nu ska jag inte tråka ut er, ser ut som jag och Carre ska på inflyttningsfest imorgon.^^
Kram banan

Kommentarer
Postat av: Zelly

Älskling, den säsongen har ju vi redan sett eftersom vi följer USA ;) Säson 4 börjar 19 september i USA och den ska vi se, YES our fave boys are back :)

2008-08-08 @ 22:34:24
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Andreja

Jag är snurrig som du kan se:) tänkte inte på att vi väntar på säsong 4 haha.

2008-08-09 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0