The Sims och Pearl Harbor!

Igår så ringde kära Sofia och undrade om vi kunde  träffas. Sagt och gjort mötte jag upp henne, Oskar (hennes kille) och Oskars kusin Alex.
Dom hade bilen med sig, medans jag  väntade dom längst vägkanten. När jag satte mig ner i bilen så sa jag till dom en sak.
" Jag kände mig som en hora längst vägen som väntar att en torsk ska  hämta upp mig". Dom fick ett gott skratt kan jag tala om.:). Vi köpte goda saker som kladdkaka, brie och kex som vi mumsade på. Och självklart så drack vi Cosmopolitan. Det börjar bli våran grej
Jag spelade The Sims för första gången. Och jag fattade knappast ett puss,  ingenting för mig helt enkelt.
Vi glodde på Pearl Harbor som gick på tv. Har sett den ett par hundra gånger.
Varför dog Josh Hartnett? Kunde inte Ben Affleck gjort det istället? Nä nu var jag elak.
Men Josh är ju hur het som helst. Nä nu ska jag snart kila iväg till jobbet.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Zelly

Oh my du börjar bli duktig på att uppdatera din blogg :) I likie Puss

2008-08-31 @ 13:34:16
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Zelly

You didn´t come förbi mig idag, how rude..;)

2008-09-01 @ 14:49:26
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0