...



Zeljka, this one is for you.;) Vi skrattade under reklamen när vi gic och såg Twilight.Helt jävla bäst alltså. Apropå Twilight så har jag läst ut boken "Om jag kunde drömma". Det finns 4 böcker. Och jag håller på och läser "När jag hör din röst" El New Moon som den heter på engelskan. Den sista boken är hur fet som helst och finns bara på engelskan. Det ser ut som bibeln, *pustar ut.* Hur ska det gå? Jag som ALDRIG läser böcker blev förvånad hur Om jag kunde drömma var fan bäst. Varning, man blir beroende. Tror jag ska göra te och läsa lite. Blir nog rött te från Kahl`s, vanilj&jordgubb mumma. Pussilusk

Kommentarer
Postat av: H*

- haha jävla får :P

2008-12-12 @ 22:38:29
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Zelly

HAHAHAHAHAHAHA....den här reklamen är bara såååå bäst. Älskar den.



Jag är fan besatt av denna film och böcker,sååå bäst. Och Volcheck är ta mig fan den snyggaste vampyr jag sett ever :)

Puss my dear

2008-12-12 @ 23:54:56
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: marre

JAG ÄLSKAR CHEAP-REKLAMEN!

den är skitrolig!

2008-12-23 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0