Go shorty it`s your birthday, we`re gonna party like it`s your birthday!

Igår den 7:e dec så fyllde jag 24 år. Dagen var på topp och jag var jättenöjd. Natten till 6:e dec kom jag hem efter jobbet så var hela min familj vakna. Min pappa är som ett barn och ville att jag skulle öppna mina presenter. Ville först göra när jag hade vaknat, men det tyckte inte han dårå. Sagt och gjort så öppnade jag mina fina presenter. Av min käre mor och far la dom 200 amerikanska dollar (jag och syrran sticker dit i september/oktober). Och min absolut favorit parfym Escada såklart:) Och av min käraste syster kan jag tala om för er att jag blev överraskad. Jag hade önskat mig en ny mobil eftersom den som jag hade innan var mongo. Batteriet gick åt helvetet bland annat, och när folk ringde till mig så var det som om dom gallskrek i telefonen. Och svar ja jag hade inte på den högsta volym. I alla fall, som ni kanske se fick jag en sprillans ny mobil av syster. Samsung flat och den är rosa. Den är hur snygg som helst. Igår så satt jag och kollade vad man kunde göra med den, bra kamera som fan, man kan filma, surfa på nätet, roliga spel, mp3 samt radio. Vad jag har förstått så kan jag ringa till personen så kan den personen se mig haha. men det vill ju inte jag göra. Mamma hade gjort en jättegod middag. Soppa, kalkon med bakad potatis. Och till efterätt en princesstårta som det står "Grattis Andreja!" Kusiner från Kroatien hade messat syrran för och gratta mig, dom har inte mitt nummer. Min moster och morbror från Kroatien ringde, mammas kompis och hennes morbrors fru. Carre rignde till mig och fick inviga min mobil;). Dvs hon blev den första som ringde till min nya mobil. Massa mess från facebook. Så dagen har varit på topp.:) Som tur så var jag ledig på min födelsedag. Jag och syster ska gå och se Twilight för 2:a gången. vi blev helt besatt utav filmen. Jag har t.om köpt boken (finns i 4 delar). Jag som typ aldrig läser böcker. Pussen på bussen

Kommentarer
Postat av: Zelly

Grattis igen :) I heart that movie and those books. Åh vad glad jag blir att du är så glad över din present :) Puss puss

2008-12-08 @ 22:38:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: marre

GRATTIS för tusan! det måste vi fira med en... uuh, latte? ;)

2008-12-09 @ 20:52:01
Postat av: Lisa

Grattis igen gums! Visste inte att du hade blogg heller...vad skoj att jag hittade den :)

Hoppas du har den bra, drar till London på lördag & på måndag ska vi på Rainman...var den bra? kram!

2008-12-10 @ 10:58:28
URL: http://www.thoughtsonascreen.se
Postat av: Andreja

Tack ska ni ha allihopa:)

Zelly- vi får se filmen snart igen.;)

Marre- haha latte sounds good,röstar på chailatte på Espresso house

Lisa- visste inte heller att du hade blogg. rainman var super, obserbera att ni få se Josh Hartnett med bar överkropp LIVE. Men teatern själva salen varinte det bästa..det var tråmgt och VARM.

2008-12-12 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0