Born lippy!

Häromdan så köpte jag lipbalm från The Body Shop med titeln "Born lippy".
Finns i olika dofter, men jag tog den med vattenmelon. Den  luktar jättegod, man får lite färg på läppar samtidigt som det blir mjukt. Plus så smakar det vattenmelon så fort man har lagt dom på läpparna.
Dom kostar   ca 59 kr, inte alls så farligt ändå.

Varför kan jag inte hitta i rätt storlek när det gäller skor? Hittade jättefina skor inne på Wedins med märken "Bronx".  Var t.om på rean plus så var dom  jättefina *morr*. Får ta en sväng förbi stan och se om jag kan hitta dom med rätt storlek.
Nä nu ska jag ut på stan och se om jag kan hitta dom skorna som jag söker.
Ikväll när jag har kommit hem från jobbet ska jag fortsätta kolla på "Supernatural". Jared Padelecki är sååå het.

image10

Kommentarer
Postat av: Lella

Hej Baby, Ditt lipbalm luktar supergott och verkar bra med :)
Synd det där med skorna :( det är så irriterande när man hittar fina skor men storleken inte passar, I aka Bigfoot should know.
Supernatural=världens bästa serie and Jared is freaking hot even thought I adore Jensen more :)

2008-02-04 @ 13:11:13
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Carre

Hehe, du vet att du kan dregla över honom i Gilmore Girls också va?! ;P

2008-02-04 @ 13:53:26
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hej gumman, fick adressen av carre =) så nu har jag lagt till din länk på min blogg =) ser jätte fint ut och ska kolla upp de där lipbalmsen =) kram

2008-02-04 @ 19:00:55
URL: http://checktocheck.wordpress.com
Postat av: Andreja

Lella- Jensen har mer
snygg kropp than his face.Men han är söt dock.
Carre- ich know, från gilmore girls har jag tyckt han är het. Dreggelvarning på g;)
Rebe- jag skrev til ldig på fa angående min blogg men det är bra att Carre har lyckats ge dig länken:)

2008-02-05 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0