Jeans...

Jag var tvungen och rensa min garderob. Och jag lyckades blivit av med 5 jeans som är alldeles för stor för mig.
Har bara3 jeans som jag kan använda,blir jeansshopping mer.
Lyckades hitta fina kläder häromdan. Mest från H&M och en söt rosa koftaktig tröja från MQ.
En klänning, 4 st(tror jag) tröjor från H&M.  Längtar tills jag kan  börja använda mina nya kläder igen.
Har tyvärr ingen kamera så jag kan visa er.
Skulle ha gått på en fest imorgon. Men Sofia ringde och sa att hennes killes kompis som tog hand om festen. Hans 2 nära släktningar gick bort igår. Så festen blir inställd,  det var synd.
Men så sa Sofia att vi kan ha en filmkväll hos henne, vilket jag tackade ja till.:)
Sen på lördag ska jag syrran och vår kompis gå på en juggefest. Ska bli så skojigt.
Nä nu ska jag göra iordning, ska sen möta upp Ayla på stan för och spana in lite skor.
xxx

Kommentarer
Postat av: Andrea

coolish! jag har också varit på shoppingrunda :) köpte två nya byxor, två t-shirts och två "tröj-klänningar" typ, woho! pöss

2008-02-28 @ 18:26:59
URL: http://aaa84.blogspot.com
Postat av: Lella

Ujna Andrijana kommer bli så glad för alla fina kläder hon kommer få :)

2008-02-29 @ 13:22:28
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0