Low!


Jag var ute med Milla (Marlenes hund).  Hon drog nästan iväg mig, men hon är så lydig så hon lyssnar på en.
Ska  gå ut med henne fram tills på fredag.
Tack för kommentarer angående mitt pluggande inför körprov. Har verkligen pluggat hela kvällen.
Vi har haft personalfest som jag  missat eftersom jag skulle ha jobbat. Fan när jag skulle fråga Daniel om det hände nåt kul, typ skvaller el så. Hade han skvaller för mig?Neeeeej  såklart inte. VIlka tråkiga människor som inte kan skapa skandaler.:) Dom suger stortå.
Den här låten gör mig på bra humör.Det svänger verkligen. Om någon har den på sin datorn kan jättegärna få skicka den till mig för jag hittar inte låten.
T-pain & Flo Rida-Low

Kommentarer
Postat av: Marlene

du är så gullig som tar hand om mitt bajsande monster. vad skulle jag göra utan dig?! och att du dessutom får springa och låsa upp åt mig också. du e fan guld värd darling! hihi. Duktig e du som pluggar på teoriprovet också, håller tummar och tår så att blodet fan försvinner!! :D

2008-02-20 @ 17:24:47
URL: http://www.masquerade.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0