Middag...

Har varit ut på stan med Marlene, vi gick runt på stan och åt sen på en kinarestaurang.  Väldigt trevligt hade vi.
Hennes skor lät lite grann (hon bar cowboy stövlar) och när jag frågade om det var hon som lät blev det en klockren svar. "Ja det är jag, låter nästan som en ko med en bjälle runt halsen".
Nästa vecka ska vi ses igen, typ gå på bio el nåt sånt och ha det kul. Nu på torsdag  kommer Rebecca till Sthlm och ska bo hemma hos Marlene. Få se till att jag hinner träffa henne en snabbis innan jag ska gå och jobba.

Jag brukar hänga på Facebook  och visst gillar jag där. Men jag hatar dessa inlägg från mina vännerlistan. Dessa applications. Let me get this straight.

Jag skiter i om du vill jag ska bli nån warewolf/zombie/vampire.
Nej jag vill inte köpa mina kompisar el blir såld.
Nej, jag vill inte veta hur många IQ jag har, hur galen jag är, när jag kommer och dö, när ska jag få barn el nåt sånt skit.
Nej, jag tänker inte skicka vidare kedjemail,även om du tror jag kan dö av och inte skicka runt det.
Nej jag bryr mig inte om några jävla fiskar i nån akvarium, jag vill inte dekorera dina fiskjävlar.
Nej jag vill inte ha nån djur  el döpa djuren efter nån mupp namn.
Nej jag bryr mig inte heller hur bra jag är på att kyssas el hur bra man är i sängen.
Nej jag vill inte adda några random personer som jag inte vet vilka dom är.
Nej jag vill inte vara med i Hammarby,för allsvenskan suger stortå.
Så sluta skicka sånt jävla skit jag blir så irriterande. Gah vissa människor alltså *andas ut*.
Ah nu har man fått ut det, jag är nog inte det enda som tycker om det här.

Förresten så har vi köpt en bil;) Ljusblå är den och är stor och bekväm. Imorgon ska min pappa lära mig lite om motorer. Det är ju bra när man ska ta körkort när min lärare kommer och fråga motordelar, då kan jag redan nu.

Kommentarer
Postat av: Carre

First; Jag vill också vara med er! I miss you all!
Second; Totally agree on alla miljoner applications :P
Third; Nice med bil, då får du fortsätta köra när körkortet är done, hihi.

2008-02-06 @ 09:38:52
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Lella

Mysigt med middag ;)När ska vi på bio by the way.
HAHAHAHA, ang facebook inlägget. Gör som jag gjorde, tryck på delete knappen ;)
Jag måste se denna bil :)

2008-02-06 @ 11:16:35
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Marlene

men hallååå uuursäkta mig men cowboystövlar?? vafan.. so not! :P vanliga stövlar med ett spänne bara så det såå.. Och alla dessa fbapplikationer.. dags o starta grupp gentemot dem!! Lets go to waar! Tack för igår btw. det är alltid kul att träffa dig :)

2008-02-06 @ 19:07:52
URL: http://www.masquerade.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0