Nu så...

Vad ska man säga? Tyvärr så klarade jag inte teoriprovet som jag hade idag.
Men jag grubblar inte för det, bättre lycka tills nästa gång.:) Jag har gjort mitt bästa, det vet alla.
Frågorna var så svåra, men jag har bokat för omprov.
Fick mest moraliska stöd från Sofia och dyrran. Träffade upp Sofia och hennes pojkvän Oskar, vi var och fikade tillsammans vilket var väldigt trevligt.
Imorgon jobbar jag och ska gå på middag med syrran och Elma. Det var länge sen.
Nä nu ska jag kolla på SImpsons och sen blir det och sova eftersom jag jobbar frukost imorgon.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lella

Vad trevligt att du har döpt om mig till dyrran ;) anyways, jag är still stolt över dig och du kommer klara provet :) Puss

2008-02-21 @ 21:19:02
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0