Ny design!

Så nu har jag en mycket finare design tack vare min syster som gjorde det.
Jag satt till kl 2 inatt för och se 3 avsnitter av Supernatural. Världens bästa serie.
Igår när jag hade slutat från jobbet fick jag sällskap med Isabella och Mattias till t-centralen.
När jag skulle säga hejdå till dom fick jag sms från Isabella "du vet att du tog Hagsätra tåget?".
Hon hade rätt, jag tog fel tåg och skrev tillbaka "jag märkte det när jag satt å¨tåget och fick byta vid SLussen,high five."
Fan hon började och skratta åt mig, och jag kan tänka mig att hon kommer och mobba mig på jobbet idag.
Längtar tills våren kommer, då ska jag shoppa tänkte jag, känns mer lämpligt och göra det då och inte nu.
Imorgon är det tänkt jag, syrran och Martino ska gå på en juggefest. Men  syrran är sjuk så vi får se hur hon mår imorgon, annars får jag och hon ha en myskväll och kolla på film el nåt:)

Hoppas ni ha det bra.
Pussen på bussen

Kommentarer
Postat av: Lella

HAHAHAHAH, tog du fel tåg?! Du är ju snurrigare än snurrigast love. Me like your new design väldigt mycket :) Hörs imorrn o ses imorrn :) XOXO

2008-02-01 @ 13:51:54
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Andreja

Yes i did.^^ det är mig vi snackar om ju;)
me too, det passar till mitt namn. men jag har en ide också. där det står BlueSparkleDevil kan man göra den lite glittrig på namnet?

2008-02-01 @ 14:07:21
Postat av: Carre

Haha so you att ta fel tåg ;P Tur att du har två stationer extra utan att behöva åka tillbaka, hihi.

2008-02-01 @ 14:13:48
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Lella

Självklart, vi fix när du är hos mig imorrn, då kan du tala om vilka ändringar du vill göra ;)

2008-02-01 @ 14:19:13
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Anonym

Carre- true;) det skulle ha varit jobbat om jag hade hamnat i Enskede gård och upptäckt jag måste åka tillbaka:p
Lella- yes mam we shall do that. men
den nya designen är inget fel på:) men jag har fått lite ideer som vi får ta imorgon.

2008-02-01 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0