Trötter!

Usch vad trött man kan vara. Västerbottenbuffen är över nu så vi får ha frukostpass och kvällspass.
Morgonpasset är inget för mig längre. Sov 3 h inatt så det är bara snart och sova.
Vi fick mycket bra respons för vårt arbete under Västerbottenbuffen, fick veta att vi är dom bästa  buffes-nissar dom nånsin har haft. Så det känns ju kul och få höra bra respons och inte bara nåt dumt som man brukar höra ibland.
Saknar verkligen inte och jobba frukost, vissa personalen är inte kloka. Man får fan krupp på dom konstant och önskar att dagen är över. Men det är bara hålla ut för snart så slipper vi jobba frukostpass.Om ni har sett "Dum& Dummare" så förstår ni.
Igår så spelade vi bowling med jobbet från vår avdelning. Vi blev 6 totalt. Jag och Mattias var dom yngsta bland gamlingar.;) Men vi hade det riktigt kul, tjohej jag lyckades och inte kasta klotet baklänges som jag brukar göra.
Men istället så studsade det framåt, jag trodde att jag skulle borra hål på golvet eller så.
Den här veckan hände inte så spännande, lunchade med Rebecca idag vilket var trevligt.:)
Har snart kollat klart på Supernatural säsong 1. Dags och beställa säsong 2 snart.
Händer inte så spännande hos mig. Imorgon efter jobbet ska jag plugga i körboken, har teoriprov denna månaden.
Nej jag säger inte vilken datum det är, det kommer ni ändå få reda på:)



                                            Ken Ring-Kelian


Den här låten är så oerhört vackert, jag fick nästan en klump i halsen när jag lyssnade på den.
Hans son är ju fruktansvärt söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det är över nu, västerbotten menar jag.
Den låten är verkligen superfin och hans son är supersöt.

2008-02-12 @ 22:30:07
Postat av: Lella

Detvar ju jag som skrev det där ovanför..lol

2008-02-13 @ 10:18:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0