I`m perfect!


Så nu har jag lyckats övertala mig själv och skaffa en blogg.
Mina kompisar har blogg, så varför kan inte jag lika gärna skaffa mig en själv?
Hann plugga till teoriboken idag, vilket känns skönt. Var helt slut efteråt *puh*.
Nä nu är jag sugen på kaffe (ovanligt va?) Jag ska sticka snart till jobbet, börjar 17 idag niiiice.
Ska nog köpa en take away latte efter en massa pluggande dag. Det förtjänar jag.
Jobbar med roliga människor idag Sofia och Mojda.
Ha det gött så uppdaterar jag mer senare vad som har hänt för skoj.

Kommentarer
Postat av: Carre

Will you keep this updated this time darling? Skriv skriv massor ;) hihi. Saknar dig massor. Puss

2008-01-30 @ 16:10:37
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Marlene

haha, ja nu blir det svåraste av allt då. att faktiskt komma ihåg att uppdatera den! Men det får du allt se till att göra.. fast jag vet ju hur det ligger till med våra fiskminnen så.... ;) Just keep swimming dude!

2008-01-30 @ 20:21:12
URL: http://www.masquerade.webblogg.se
Postat av: Andreja

Carre- jadå nu ska jag se till att jag håller mig uppdaterad:)
Marlene- haha ja vår fiskminnen säger ju allt om oss;)

2008-01-31 @ 01:05:29
Postat av: Lella

Seko, på tiden att du skaffar en blogg :) Ska bli kul att följa ditt äventyr :) Hjälper dig sen med en snygg design :)

2008-01-31 @ 08:05:52
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0