Åhlens!

Det som är så bra med Åhlens just nu så måste du ju vara  just nu när det är REA på tv-serier.
Har köpt One Tree Hill säsonger (har bara 4:an kvar).
Första säsongen kostar 200 kr och resten av säsonger kostar 300 kr. Det är ju hur bra som helst.
Men OTH är slutsåld i vissa Åhlens butiker, i alla fall där jag bor *buhu*.
Får hoppas att det finns inne i stan så jag kan köpa den. Så jag har haft en One Tree Hill maraton .


image18

Nya mascaran från Loreal är verkligen bra, det räcker och använda en "pad" under varmt vatten och sen placera runt ögonen i 30 sekunder så går allting bort. Man slipper kladd och man får inte svarta märken under ögonen som alla mascaror är.  Finns i alla butiker so go and get yourself one.
Senare blir det filmkväl och såklart " Ben & Jerry's Baked Alaska " som är så god.






Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 23:09:46
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Lella

Åh ska testa den nästa gång jag ska köpa mascara :) love you

2008-04-02 @ 12:04:51
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0