Babybild!

Nu har veckan blivit lugn. Förra veckan  var det massor jag hade och göra.
Shoppade ju och gick på en fest. Men jag hade det väldigt trevligt på Sofias fest. Vi var inne i Gamla stan och åt middag först innan resten av människor kom. Vissa kände igen mig från inflytningsfesten.
Kollade in blogg statistiken, man kan se skilland också. När man var ny på detta var det inte så många som läste min blogg. Men ju mer jag skriver desto mer har statistiken ökat. Inte för jag vet vilka som läser min blogg utom mina närmsta kompisar och min syster. Very nice, high five.
Var det någon som såg Melodifestivalen? Jag syftade mer på komiker Björn Gustavsson.
Fan vad rolig han är alltså. Jag skrattade ihjäl mig när jag såg honom på tv.
När jag kom hem igår från jobbet och gick in till mitt rum ,så såg jag en bild på mig.
Pappa hae förstorat den. Bilden är  jättegammal. Jag fyllde strax 2 år. Tror jag måste ha varit 1.5 år gammal eller så.
Det var strax innan vi flyttade från Kroatien till  Sverige, ett pass kort helt enkelt som är svartvitt.
Jag såg så vettskrämd ut också me mina stora Bambi ögon.:)
Man kan också se hur lik jag var min pappa, jag är fortfarande lik min pappa väligt mycket.
Min pappa brukar  säga till min mamma "Vi vet varifrån hon har fått sin skönhet, från mig såklart vi är så lika".
Åh jag  hittade "min" låt som jag har letat efter.
T-Pain-Low  syftade jag på. Så jävla brani borde lyssna på den.
Snart så kommer Carre till Sthlm  tjohooo::).

Ni kan väl rösta på min blogg på den här sidan

Kommentarer
Postat av: Carre

Yes, snart kommer jag! Måste få reda på hur du jobbar så vi kan boka in ;) men antar att vi tar det på telefon. Love ya
Ps. Klart jag röstade! ;)

2008-03-04 @ 16:01:37
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Lella

Love, jag vill se denna bild :) Är den den lilla pass bilden som jag har? Fan. måste göra en förstorning :) Du är alltid vacker i mina ögon. Voli te seka

2008-03-04 @ 21:40:06
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0