Elevator!

Musiktips till ni som läser bloggen.

Flo Rida feat Timbaland-Elevator, hur  amazing är inte den?
Älskar Timbaland han är så  jävla grym på det han gör. Sitter här och lyssna söner på låten och diggar till den som fan.
Vad har hänt med mig då? I lördags var vi ute och firade min kompis  födelsedag, trevligt hade vi såklart.
Fick gå på ölprovning som var intressant och höra, blev sugen på äppelöl som var så god och smakade cider.
Kom hem kring 3.30 och var inte full, känns så skönt att man kan komma hem nykter och slipper baksmällan dagen efter. Visst har det hänt att jag har varit bakis det förnekar inte jag. Men fan vad illa man mår dagen efter det är ju inte klokt.
Tänkte kila iväg till Åhlens innan jag ska jobba och kika in  smink.
Förresten så har Escada kommit ut med ny parfym som jag är helt kär i. Parfymen heter "Escada Moon Sparkle".
Måste köpa den eftersom Escada är min favoritparfym.


                                                        
                                      Escada Moon Sparkle

XOXO


Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag skulle vara jätteglad om din syster skulle kunna mjöligtvis kanske kunna göra en bloggdesign till mig! Verkligen!
mvh Miriam

2008-03-11 @ 14:23:32
URL: http://ifthingswereperfect.blogg.se
Postat av: Carre

Ah, jag har också "upptäckt" den perfymen.. it smells really really nice, hihi. Puss

2008-03-11 @ 21:52:53
URL: http://carre1985.blogspot.com
Postat av: Lella

OH MY GOD!!!! This song is FREAKING AMAZING!!! Must have typ nuuuuuuu. Tack för tipset äslakde syster yster :) Love ya

2008-03-11 @ 22:46:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0