Lip volumizer!

Igår gick jag in till Kicks och kollade på smink. När jag gick förbi Maxfactor avdelningen så hittade jag nåt som jag aldrig har sett förut. Den heter "Lip volumizer" och den ska ge fylliga läppar.
Man lägger den först innan man lägger på läppglans/läppstift. Så jag köpte den för och testa om den funkar eftersom jag har tunna läppar i huvud taget.
Läppar känns lite konstig när man placera den, som om det bränns el så men det är bara så i några minuter.
Imorgon ska jag träffa en kompis för en fika, sen ska jag träffa upp syrran för vi ska övernatta på ett nytt hotell för skoj skull.  Ska bli trevligt.

                                    
   

                                   image15

                                                    Maxfactor-Lip volumizer, 115 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh detta måste jag testa :) Har ju tunna läppar jag med. Kan inte vi ta en shopping tur snart, jag är ledig sista veckan i mars ju :)Puss

2008-03-13 @ 13:15:19
Postat av: Lella

Det var ju jag som skrev det där uppe, jag är bara lite snurrig ;)

2008-03-13 @ 13:15:46
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Marlene

tjobre.. ;) Hur blev resultatet då? Funkade det?? Har provat ett par som kompisar haft, men tycker inte de fungerat tyvärr.. Sedan sticker det ibland som faaan ju.. skääryy! ;P

2008-03-15 @ 23:05:10
URL: http://www.masquerade.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0