Sitter här...

Sitter här och dricker kamomillte med honung, börjar känna mig lite småsjuk ikke bra.
Självklart så börjar man och hosta i ett par dagar nu, i tisdags fick jag komma in till jobbet på MIN LEDIGA DAG för och gå på ett möte.  Men det finns ju för och nackdelar, får både plustimmar och lön för och gå på kursen så man ska inte klaga ändå.
Mina damer och herrar nu kan jag säga att jag ska gå på fotbollsmatchen på Råsunda.
I oktober (el var det kanske september) Hur som helst så ska jag se Sverige- Portugal jawohl.    Klart har man det bästa platser som man fick tag på;).
Slutet av månaden så åker mina älskade mamma och pappa till Bosnien och Kroatien. Jag åker med syrran i juli, men vi har lite jobb och utföra i vårt "sommarhus".
30:e maj ska vi fira Carres födelsedag (har saknat och festa med henne faktiskt) och sen den 31:a firar jag min systers födelsedag. Så det är saker att göra just denna månaden.
                                 

Kommentarer
Postat av: Carre

Hey girl, stop it with dina sjukfasoner, sånt är inte bra för hälsan ;P (för hälsan ja..hahaha) OCH 30 maj ska vi ha kul! Puss, miss you girl

2008-05-08 @ 08:24:16
URL: http://carre1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0