The Notebook!

Det regnar ute och det är kallt. Vart har solen tagit vägen? I want it back now please.
På tisdag är det Champions leauge finalen mellan Manchester United- Chelsea. Tack och lov så är jag ledig så jag ska se på den såklart.
Igår så såg jag The Notebook , Ni som inte har sett den borde absolut se den. Den är väldigt bra, och är en av min nya  favorit filmer.  Den är så himla bra och charmig.
Och det är ingen fel och se på Ryan Gosling heller.  Dom närmsta dagar är det rätt så fullt rulle.
Nästa lördag ska familjen se på Eurovision song contest. Plus så åker mina föräldrar snart ner till Bosnien.
Den 30:e maj firar vi Carres födelsedag kan man säga. Det blir utgång och det ser jag fram emot.
Och den 31:a firar jag syster ysters födelsedag. Vi ska ut på restaurang och sen dagen efter går vi ut på frukost.
Jag har  köpt en jättefin present till henne. Jag jobbar egentigen dom dagar.
Men jag har tagit ut mjukdagar som min chef har godkänt.  Så det ser jag fram emot.

image20

Kommentarer
Postat av: Lella

Told you att den är sååååååå bra :) Du är seg my love :) Men I love you still.

2008-05-18 @ 17:03:46
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Lella

Glömde skriva, TACK älskade syster som tar ut en mjukdag för min skull :) Love you

2008-05-18 @ 21:44:38
URL: http://fabulositysecret.blogg.se
Postat av: Marlene

i know den filmen är en av mina topp 10 favoriter. har nog sett dem fyra gånger skulle jag tro. hihi.. good shit.. inte ett öga torrt på slutet!

2008-05-21 @ 11:30:42
URL: http://www.masquerade.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0