Wtf?

Kan någon tala om för mig angående Eurovision song contest. Hur kunde Bosniens och Kroatiens bidrag gå rätt så bra? Dom fick poäng hela tiden. Kroatiens bidrag är inget fel på, utom dom kunde ha skippat den rappade gubben.
Och Bosniens bidrag?  2 personer på senen som är hög på morfin. Låten är så flummig  och dom gör det så flummig att man bara skrattar åt dom. Men aja whatever floats their boat i suppose.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 13 år och skulle åka på semestern till Kroatien.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade och planerade inför semestern.
Fem snask du gillar..
Glass, frukt, popcorn blir det nog. Senaste tiden har  jag börja  gilla finncrisp (ej snask men ändå) och naturgodis.

Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Eh, det blir nog lite olika,  det är ju många man kan sjunga utantill. 

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Köpt en lägenhet, resa och shoppa lite.

Tre dåliga vanor:
Knäcker på mina fingrar, kan svära så  grovt att folk blir förvånad, och när folk ger mig vägbeskrivning har jag problem med det.

Fem saker du gillar att göra:
Resa, shoppa, umgås med vänner/familjen, vara ute i solen.
Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Hoochie mama a la Pussycatdolls kläder. typ bh och för lite kläder. Det är så många klädsplag jag aldrig skulle kunna använda.

Fyra favoritsaker:
Parfymer, min Diorkiss (läppglans) min säng och min dvd och laptopen.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Vem som vill antar jag.

Kommentarer
Postat av: Lella

Tack snälla älskling för sällskapet och sorry att jag var så tråkigt, inte ens kaffe lyckades jag fixa

2008-05-27 @ 23:00:11
URL: http://fabulositysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0