Dear santa....

Tjoho det är första advent. Jag bruka gilla det varje år för då vet jag om en vecka fyller jag år. Jag väntar ¨på att "The body shop" ska skicka som en check till mig. Varje medlem som fyller år får man 50% rabatt på en valfri vara. Jag skullr vilja ha the body shop produkter, en ny mobil, en digitalkamera, och kanske lite pengar för och shoppa. Julen är ju på G, julbordet har rullat igång- Jag är dock ledig på julafton och juldan. Men jag jobbar på nyårsafton vilket känns surt. Nyårsdan så börajr jag 9 *suck*. Jag behöver nog köpa nya vinterstövlar. Jag har 2 st men dom har högklackade skor. Och jag vill ha platta skor. Åh Espresso house har börjat sälja sina "tomtelatte", drack en igår. Det är en latte med kanelsirap, grädde och kardemumma på toppen. Jag brukar låtsas att jag dricker den från Starbucks haha. Det blir ju nästan samma sak ju. Nä nu kilar jag iväg. xxx

Kommentarer
Postat av: karro

snygg blogg!

2008-11-30 @ 14:49:15
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

På tiden en uppdatering, du måste bli bättre på detta kära syster. En vecka kvar till din födelsedag, yay :) PUSS på min fina

2008-11-30 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0