Halloween!

Jag älskar Halloween, för då kommer b.la skräckfilmer som jag bara älskar. Det är skräckfilms maraton på tvn idag. har nyss sett "Red eye", ska snart se på Freddy vs Jason,Jurtjyrkogården och Jurtjyrkogården 2. Damn Jurtjyrkogården 2 börjar 02.50 men det får man leva med.:) Inte varje dag det är maraton. Ska krypa ner med täcke och en kudde och bara njuta. Och imorgon its time to party med Carre bland annat.Typ som Halloween party utan klädseln. Jag skulle iså fall vilja klä mig till en zigenare. ^^ El Bloody Mary. Hur skulle jag ha sett då? Fifan vilka bra dagar när man är ledig. Nästa torsdag åker jag pch syrran till London, shopping shopping.

Kommentarer
Postat av: Zelly

Fifan du är galen som sitter själv och tittar på dessa filmer ;) jag skulle inte kunna somna.



YAY snart är det London :)) Puss dear

2008-11-01 @ 10:57:59
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: marre

JAG VET! ja är åxå livrädd för clowner!

det var en person som var utklädd till det igår.. JÄSIKEN va jag skrek han rakt upp i ansiktet :P

2008-11-02 @ 10:40:28
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

och att du ens vågar se på Djurkyrkogården! jag vågar inte ens se den med sällskap ^^ så läskiga.

Fast Freddy-filmerna är ju lite mera komedi :P

2008-11-03 @ 19:01:11
Postat av: Zelly

Fifan, för tillfället leder du stegräknar tävlingen :) Moa is proud of you :) Kisses

2008-11-04 @ 19:45:00
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0