New hair!

Tjoho! Sitter här med en kopp kaffe, ovanligt va?! Fick gå upp lite tidigare än jag brukar gå upp (kl 9). Jag skulle gå till frissan "Baresso" heter den och ligger i Östermalmstorg. Kinnda heter min frisör. Och jag är helt amazed. Hon är GRYM, så ni kan nog förstå att jag är nöjd. Hon la in 3 olika nyanser, en mörk .en mellan och på sen ljusa slingor.Hon ska sen på mammaledig i december (meh). Hon har gjort volym i håret just nu. Perfekt tänker jag eftersom jag ska ut sen. Folk från jobbet ska äta middag och dricka goda drinkar. Vet ni vad jag hittade på systemet? "Karlovacko pivo". Det är en öl från Kroatien. Den flaskan är stor, och vi drack den hela sommaren. Så jag var tvungen och köpa den haha. Ska ha på mig en lila klänning tänkte jag , till den går det ett par högklackade skor. En riktig pingla om man får säga så.¨ Hae gjort om i min ipoden, massa jugge och hiphop&rnb musik. Tröttnade den som jag hade sist. Pussilusk

Kommentarer
Postat av: Zelly

Kinnda är verkligen bäst, kommer sakna henne. have fun dear :)

YAY for Karlovacko

2008-10-17 @ 23:36:12
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0