Sverige-Portugal!!

Idag är den dagen man har sett fram emot sen man köpte biljetten. Sverige-Portugal matchen är ikväll. Tydligen så var det kaos vid Arlanda och vid hotellet när Portugal kom. Alla attackerade Cristiano som vanligt. Riktiga buhuhu brudar som har inte ett blekaste aning vad som händer. jag har ändå gillat Cristiano sen 2004 och jag är verkligen inte en sån hysterisk brud. Oh no no dear, if i ever become one of that please bitchslap me real hard. Har på mig varma kläder eftersom vädret suger. Så slipper jag o frysa:) Vi har dom bästa platsen, 2:a el 3:e raden. Syrran skämtar om "avbytarbänken var tyvärr upptagna". Just nu dricker jag rött te med smak av jordgubb och vanilj. Åh den är så god och luktar gott, den är beroendeframkallade. Nä nu ska jag kila iväg. Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill också dricka te.. :)

2008-10-11 @ 14:36:30
URL: http://flygare.webblogg.se/
Postat av: Zelly

YAY, äntligen fick du se honom :))) kao sto sam reklam jednog dana cemo da ga sretnemo kako treba, to ti seka obecava :) Puss

2008-10-13 @ 00:04:17
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0