God

Men vad är det för tattarfolk man jobbar med? Ibland så undrar man ju. Jag jobbar i en av restauranger, och om våran gäster vill ha vin på rummet. Så måste vi kontakta roomservice eftersom man kan inte gå runt med alkohol runt i lobbyn. Så vi försökte ringa till roomservice och det är omöjligt och få tag på dom. Sen när man nu får tag på dom så är dom "upptagna för och gå upp med vinet till rummet". Som en gäst ville ha på rummet. Vet inte riktigt hur länge hon fick vänta, men hon var inte glad. Vilket jag förstår. Och vad händer? Jo jag fick leka roomservice personal. Visste knappt vart jag skulle gå men det löste sig. Som sagt blev hon inte glad. Hon skrek inte el så. Men jag fick bad om ursäkt (som jag misstaget jag ej gjorde). Och vi bjöd på pettit fourer (choklad tryfflar). Vår hovmästaren blev såklart irriterad på roomservice. Vi hade själv brist på personal. Och varför heter det ROOMSERVICE?! Aja nu vet jag hur man jobbar som i roomservice i alla fall. Det dock roliga är att vi hade serber som gäster. Dom blev förvånad men samtidigt glada att jag kunde tala med dom. Vi snackade och dom undrade vart jag kom ifrån. Äntligen får jag prata mitt modersmål med gäster. Händer tyvärr inte att vi får folk där nere ifrån. Det är 3:e gången som har hänt. japp så såg min dag ut i alla fall. Hoppas ni hade det bättre än jag hade. Puss P.S Syster yster du måste lyssna på Goran Karan. Han är såååå bra. Lyssna speciellt på "Vagabundo". Lycka till hos dr.

Kommentarer
Postat av: Zelly

My God, kan de ingenting!!!! Tack love. Ring mig när du är uppe :)

2008-09-17 @ 22:15:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0