Inspire


Den här älsklingen ska bli min, BARA MIN. God damn vad gott den luktar. Christina Aguilera har lyckats igen när det gäller parfym. Har hennes första parfym som jag älskar. Jag är inte den personen som gillar kändis parfym. Men den här har jag fastnar, ok Hilary Duffs parfym luktat väldig nice också. Ska nog köpa Christinas parfym snart som möjligt. I nov åker jag och syrran till London för en weekend resa. Försöker dock få med henne och gå på en tur om "Jack the ripper tour". Hon funderar på saken. Hon blir bara livrädd och glo på Scream (yawn). Då ska hon se på Texas chainsaw massacre och Exorsisten. Those are scary shit. Pussilusk

Kommentarer
Postat av: Zelly

Love, I heart Christas parfym :) I want it too, ska se till att köpa den.



I am still thinking about Jack the ripper ;) Men då ska du göra London eye OM jag gör Jack grejen. Love you

2008-09-30 @ 10:03:12
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0