Kärlek till OTH!

Åh vad man har längtat till One Tree Hill börjar igen. men väntan är nu över för nu är den tillbaka.
Jag och syrran följer amerikanska eftersom Sverige är lite sega av sig.
Det var känslomässig avsnitt kan jag tala om för er. Man fick tårar hit och dit.
Ville från början att Lucas ville gifta sig med Peyton. Apropå henne så diggar jag hennes hår som fasen.
Oerhört snyggt så att man blir nästan avis.
Där fick man tårar bland annat, därefter slutet av avsnitten när Brooke blir attackerad.
Im such a emo bitch för fasen.



                             ♥ One Tree Hill


Kommentarer
Postat av: Zelly

OTH är KÄRLEK rakt igenom :) I HEART this show soooooo much :) Ps. love, du kanske inte ska skriva här i bloggen vad som händer, för folk sominte har sett den tänker jag på ;) PUSS

2008-09-04 @ 10:09:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Zelly

Thihi..I see men bli inte upprörd om någon klagar, men som du sa we don´t care ;) Puss

2008-09-05 @ 07:59:23
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0