Yummy

Igår körde jag en spakväll här hemma. Fy sjutton vad skönt det var. Ska berätta vilka jag har använt. - Badolja från "Aroma" med doft av vanilj och kanel. Kostar ca 60 kr på Åhlens. - "Body polish strawberry". Kostar ca 140 kr. Det som är så bra är att man blir len och det doftar ljuvlig. Köpte den inne på The Body shop. -Fuktgivande mask- Oliv- ca 80 kr inne på Åhlens. Finns säkert lite överallt. - Phc hairmask som ska ge glans. 20 kr per st. Köpte den inne i Kick`s. - Body butter med jordgubbsdoft. Köpte den också i The Body shop. Kostar ca 215 kr. Badoljan var fantastiskt. Kunde dock inte hitta en bild. Men man blev len och den dödar hudceller. Lite äckligt var när den flöt omkring. Shit vad jag är sugen på och åka till London. Jag och syrran var där på min 20 års dag. Jag älskade verkligen staden. Kanske man kan övertala syrran och åka dit igen? Nä nu ska jag fika med Carre och sen hem till syrran. Köpter väl hem lite Ben& Jerry`s ice cream.

Kommentarer
Postat av: Zelly

tack för en trevlig dag/kväll även om det blev lite tokigt med sömnen ;) Får sätta oss ner och planera London :) Volim te

2008-09-21 @ 16:52:24
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0