Glader!

Åh vad glad jag blir när det är så fint ute. Speciellt nu när man har semestern.:)
Träffade min vän Ayla, vi var på Friday´s och softade där.
Ska göra nåt spännande.;) Men det skriver jag inte när saker och ting är fixade.
Var på Gröna Lund igår med syrran, Emma och hennes 2 kompisar.
Så mysigt när man inte har varit där på år och dar också. Hade tjatat om rosa sockervadd.
Men det fick jag till slut.. :) Lady Gaga uppträdde, hon var så cool och bra.
En sak som jag stör mig på. Både artister och producenter borde skämmas.
När artister helt plötsligt ska göra en cover. Jag menar det borde förbjudas.
Som tex:
Britney Spears- I love rock n roll. Snälla rara Brittan låten ska vara rockig och utan att nån spinnkig brud ska visa upp sin kropp och jucka mot luftet.
Låten heter ju "I love rock n roll" och inte "i love sex n hump".
Dj Sammy- Heaven. NEJ NEJ OCH NEJ. En Bryan Adams låt är en låt och inget annat.
Den version suger så hårt. Gah jag blir bara arg när den kommer på radion.
Och vad mer? Nån "ny" pucko har gjort en cover...
Min favorit film är Dirty Dancing. Och låtar från filmen är hur bra som helst. Men att en mupp till artist ska slakta låten är inte okej.
Anders Fernette - Hungry eyes . Tänker inte lägga ut videon eftersom han förtjänar inte det.

Och att Westlfe gör en massa covers , har dom brist på talanger nu eller?
Den enda cover som jag står ut är nog Marilyn Manson- Tainted love.
Man ska som sagt INTE göra dåliga cover och slakta den. Riktiga artister som har gjort/sjungit låten borde fan ta och stämma dom rejäl. Det är inte ok som jag har sagt tidigare.

Kommentarer
Postat av: marre

Wahaha, "I love sex and hump"... det ska jag komma ihåg på fredag när jag ska ut ;)



Jamenvisst, haha. jag är ju kung på att se skillnad mellan rött och gult ;) Den dagen var riktigt kul!

2009-08-04 @ 10:15:34
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Andreja

mmhmm:) just think about it. man blir ju fan galen.



du är kanske lite färgblind?;) vi måste ha vår smoothie date igen. eller kanske blir det juice? mumma.

2009-08-04 @ 13:19:05
Postat av: Zelly

Westlife borde ja du vet vad. de har slaktat min absoluta favoritlåt, The Rose med Bette Midler. I hate deras version...bläää

2009-08-05 @ 11:35:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0