Paris Hilton i Supernatural?

Njuter utav den vackra sommarvädret innan september månaden kommer.
Och då kommer det tv-serier som jag ser fram emot. Supernatural, One Tree Hill och Ghost Whisperer.
På tal om Supernatural, det sägs att Paris Hilton ska vara med i ett avsnitt.
Bara hon inte gör kärleksscen med Jared Padalecki så är jag nöjd.
Men helt seriös, försöker skaparen av Supernatural floppa total med henne med?

Nåt som jag ser fram emot i november.
Marilyn Manson spelar i Globen i november och såklart så släpar jag med syrran dit.
Hans 2 senaste plattor "Eat me, drink me " och "the high end of low" är fantastiska.
Alla borde äga dessa plattor, och nej han sjunger inte om hur han dyrkar djävulen.

           

Eat me,. drink me                         The high end of low


Kommentarer
Postat av: Zelly

I freaking hate her. Vad ska hon i den bästa serien ever ha att göra. My eyes are gonna hurt när hon är med i något avsnitt. Blääää

2009-08-08 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0