Sexy time!

Jag har nåt jag vill visa er alla. Men det kan förekomma lite sexy time som Borat skulle säga.
Och jag pratar såklart om det här

How you doing man? För er som inte vet vem han är, så är det Jackson Rathbone från filmen Twilight.
Rathbone? He can bone me anytime man. ^^

 
                  En av mina favorit bilder...

Jag låter som en typisk tonåring. Men låt mig vara det då. :)

Har lite låtar jag kan rekommendera.

The Killers- Somebody told me  (gammal låt jag vet)
Fall Out Boy- This Ain`t a scene
Alanis Morissette- Uninvited

xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Zelly

Även fast han inte rikigt är min favorit, tycker så klart han ser bra ut, men Robert & Cam...mmmmm. Men måste säga att denna bild är jättefin, he looks great :) Pussen

2009-01-30 @ 11:40:37
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0