Try to break, you fall ,you fall.....

Vet inte vad jag gör med min kära laptop, har inte använt den i över 1 vecka.
Hårddisken strulade som sist. Men jösses vad HP-supportern är super.
Men jag var inte uttråkad, jag hade en härlig "Sex and the city" maraton. :)
Och som sagt så funkar laptopen nu *does a happy dance*. Syrran hjälpte mig dock. Och jag är skyldig henne en middag imorgon höhö.

Jag kan stark rekommendera en ny skiva med Marilyn Manson. Albumen heter " The high end of low".
Gillar starkt  Into the fire, Arma-Goddamn-Motherfucking-Geddon och Running to the edge of the world".
Men jag tycker fortfarande hans album "Eat me, drink me" är helt ljuvlig.
Och folk som tror att han sjunger om satan och sånt så stämmer det inte alls. Inte i nån av dom 2 skivorna som jag har nyss nämnt.

Nya New Moon trailer? Im dyyyying, kan inte november komma NU?
Åh Jackson Rathbone är med. jag vill typ bara slicka på skärmen när jag ser den. Men då blir det dags och ringa till  HP-supporten igen höhö.
http://www.youtube.com/watch?v=SJ9afRgToxE
Njut, och när Jacob blir till en varulv? Helt coolt ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dear, please stay away från att lick the screen please ;)



Åh, äntligen har vi fixat flygbiljetter dear :)) wwieee kan du fatta att vi ska till NYC :) Underbart

2009-06-14 @ 22:17:41
Postat av: Zelly

eh, ja kommentaren där uppe bar ju jag såklart ;) Puss på dig

2009-06-14 @ 22:18:23
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0