Utmaning!

"Snodde" den här listan från Stina-Lee. Det är en lista som är nåt för mig.:)

Duschcreme: The body shop- strawberry shower gel.
Shampoo: John Frieda- Luxurious volume thickening shampoo
Balsam: John Frieda-thickening conditioner
Hårinpackning: Loreal intense repair och the body shop-Brazil nut moisture mask
Torrschampo: -
Hårprodukt: Det blir nog John Friedas hårmousse och deras thickening blow dry lotion.
Hårspray: - John Frieda hairspray och g2b-soft n smooth
Lock-/plattång: Björn Axen volumaster
Bodypeeling: The body shop strawberry body polish. Och Victorias secret  My desire stimulatin body scrub
Bodylotion: . Just nu  Victorias secret  berry kiss.

Kroppsprodukt: The bodyshop body butter, senaste var det med hallon. Just nu har jag med persika och morniga.
Solskydd: -
Parfym: Favoriten är Escada men jag har nu Hilary Duff- Wrapped with love, Christina Aguilera-Inspire, Banana republic, Estee Lauder-pure white linen som min snälla kolega gav mig. Och the body shop- white musk/white hot summer.
Deodorant: Nivea-pearl beauty
Ansiktsrengöring: The body shop- Aloe calming facial cleanser
Ansiktsvatten: The body shop-Aloe calming toner
Ansiktscreme: the body shop- Vitamin E intense moisture cream

Nattkräm: The body shop- Vitamin E intense moisture cream (very dry skin)
Ögoncreme: The body shop-Vitamin C eye reviver
Ansiktspeeling: The body shop-Honey& oat och vitamin c micro refiner.
Ansiktsmask: -
Primer: -
Concealer: - The body shop- Lightening touch
Foundation: i.D mineral
Rouge: I.d mineral
Bronzingpowder: -

Mascara: Just nu så är det Imju fiberwig. Men vill ha Lancome när den är slut.
Ögonskugga: body shop-shimmer waves. Och även ögonskuggor från FACE och Makeup store.
Ögonbrynspenna: -
Ögondroppar: -
Läpprodukt:  body shop-born lippy strawberry.
Läppstift: -
Läppglans: Dior kiss och victoria secret.
Nagellack: -


Nu utmanar jag er.
Mycket body shop produkter i know. You gotta love it.

Kommentarer
Postat av: Zelly

Kommer låna denna :))

2009-06-20 @ 11:28:35
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0