Cupcake is back!

Anledning jag inte har varit online är det för att min laptop var paj.
Hårddisken gick kaputt bara rakt av. Som tur så hade inte garantin gått ut.
Dom sa det skulle ta upp till 10-12 arbetsdagar. Men dom var snabba så den blev klar inom en vecka.
Kom till min dörr och lämnade laptopen här. Då slapp jag hämta ut den i posten.
Har så mycket och catcha upp nu. Som tex Ghost whisperer och Cold case.
Jag hann ikapp med One Tree Hill och Supernatural. Så snart är det dags för Ghost whisperer och Cold case.:)
Igår såg jag filmen Patrik 1.5 år. Den var faktiskt bra. Jag kollar sällan på svenska filmer.
Bästa kommentar när Patrik säger till polisen ."Du det är ditt fel om jag blir våldtagen".
Har varit  sjuk också usch blä. Men nu börjar jag mår bättre. Utom att magen krånglar fortfarande.
Har ingen aptit för fem öre. Jag äter för att man "måste". Men det är så när man är förkyld.

25 blir det Lepa Brena. Enough said.
Peace xxx

Kommentarer
Postat av: Zelly

OMG en uppdatering på din blogg, det var inte igår kära syster yster. Jag måste se både OTH and Supernatural, har inte hunnit nu när jag jobbar flera dagar, men I shall. puss

2009-03-26 @ 09:04:14
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0