One Tree Hill!

Tack kära syster för att du visade mig säsong 1 med One Tree Hill.
Jag vet att du älskade den innan mig, jag däremot hatade den serien av nån anledning.
Men du gav mig en chans och kollade massa avsnitt med OTH.
Man är helt fast vid den, såg ett avsnitt nyss.
Kan säga att jag grät när man såg Brooke och Sam. Kan inte Sam bara flytta tillbaka till Brooke?
Men fyfan vad jag garvade åt Skills med hans date och Chuck.
Dom sitter och äter glass och Chucks mage började och bubblade. Vad gör han? Han spyr ner sina skor.
Och sen säger han "Mom said i shouldn`t eat dairy" och fortsatte och åt. Påminner mig själv.
Ok jag spyr inte, men jag mår inte bra utav och äta "vanligt mjölkprodukter". Men vem kan måstå Ben&Jerrys glass?
Sen säger Chuck till Skills efter han har lämnat av sin dejt. "She is cool, you should ask her sometimes out coach".
Ungen är fan klokren....

Kommentarer
Postat av: Zelly

I LOVE OTH :))) Sa ju till dig att du skulle älska den :)

2009-05-08 @ 11:45:01
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0